Tööportaali CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri 2019.a. tööturu-uuringus paluti töötajatel hinnata, kui suure tõenäosusega soovitaksid nad oma tööandjat ka tuttavatele. Selgus, et seda teeksid vähesed – kõigest 26% töötajatest. Uuringus paluti töötajatel hinnata ka oma juhtide oskuseid ja teadmisi. Ainult 29% töötajatest olid oma juhtide tööga rahul ja olid valmis neid ka teistele soovitama. Eesti juhtide nõrkuste poolelt kinnitasid pea pooled töötajad, et juht ei kohtle kõiki töötajaid võrdselt ja õiglaselt. Samuti tõid töötajad välja, et paljud juhid ei tunnusta neid heade töötulemuste eest ega suuda innustada töötajaid paremaid tulemusi saavutama.
ETEL koolituskeskus korraldab keskastmejuhtidele mõeldud meeskonna
juhtimise täienduskoolituse, mis aitab mõista inimeste käitumiseelistusi, nende
tugevusi ja nõrkusi, et leida sobivaim keskkond ning tingimused, et inimesed ja
meeskond tervikuna saaksid anda endast parima ja olla edukad. Koolitusel antakse
konkreetsed ja praktilised suunised, kuidas enda ja teistega edukalt toime
tulla.
Koolitus sobib Sulle:
- kui soovid inimesi paremini tundma õppida läbi nende tegelike tugevuste;
- kui soovid rakendada meeskonna tegelikku potentsiaali täpsemini ja targemini;
- kui tahad õppida juhtima erinevat tüüpi inimesi vastavalt nende eripäradele;
- kui meeskonnas on konfliktid, vaidlused, erimeelsused, segadused.
Küsimused, millele saad koolitusel vastused:
- Ma tean, et mu inimesed on head, aga milles nad veel head on? Mis on peidus?
- Milline töö paneb inimeste silma särama? Kuidas nende tugevusi rakendada?
- Miks mõned inimesed tunduvad “imelikud”? Kuidas nendega toime tulla?
- Millised on inimeste kiiksud ja lubatud nõrkused? Kuidas need kompenseerida?
- Mida nõrkustega peale hakata? Kas on mõtet nõrkuseid arendada?
- Millist juhtimisstiili kasutada? Kuidas mõjutada ja mõjuvalt motiveerida?
- Milline on see õige lähenemine, et inimesed oma tegelikku potentsiaali saaksid rakendada?
Koolitus koosneb kahest osast – teooria ja praktika:
- kaasav vestlusloeng;
- rühmaarutelud;
- situatsiooniülesannete lahendamine.
Vabad kohad: 6
Toimumise kuupäevad: 27. – 28. veebruar 2020
Registreerimise lõpp: 19. veebruar 2020
Koolituse asukoht: Endla 16, Tallinn
Koolituse hind:
Üks osaleja: 160 €
ETEL liige: 100 €
Hinnad ei sisalda käibemaksu.
Õppe maht: 16 akadeemilist tundi
Õppeplaan: lisatakse 1 nädal enne koolituse algust
Läbitavad teemad:
- Suhtlemine kui kommunikatsiooniprotsess
- Suhtlemistõkked ja suhtlemisvahendid
- Kuulamine ja kuulamistõkked
- Kuulamistehnikad
- Tagasiside suhtlemisel
- Partnerite vastastikune mõjutamine
- Konfliktid
- Sotsiaalne roll
- Isiksuslikud iseärasused suhtlemisel
- Sotsiaalsed grupid ja grupikarakteristikud
- Meeskonnaliikmete rollid
- 5 sammu parema meeskonna terviseks.
Väljastatavad dokumendid: Kursuse lõpetamisel väljastatakse tõend õppeväljundite saavutamise kohta.
Koolitaja:
Kaia Laansoo on lõpetanud Concordia Rahvusvahelise Ülikooli bakalaureuseõppe õigusteaduskonna ja hiljem siirdunud Tartu Ülikooli magistriõppesse anglistika erialale. Terve elu on Kaia töötanud andragoogina, õpetajana ja juristina. Ta omab Vanemõpetaja, tase 7 kutsekvalifikatsiooni ja aastate jooksul on tunnustatud mitmel korral aasta õpetajana nii erinevate koolide kui ka maavalitsuste poolt.
Kaiaon aastate jooksul viinud läbi koolitusi nii Eestis kui ka välismaal - Türgis, Marokos, Küprosel ja Itaalias. Kaia peamiseks koostööpartneriks on aastate jooksul kujunenud Tallinna Teeninduskool, University of Cambridge, Avatud Ühiskond MTÜ, Tallinna- ja Tartu Vangla jpt. Ta on õpetanud suhtlemispsühholoogiat mitu aastat erinevates gümnaasiumites on olnud psühholoogiaalaste koolituste lektor, juhendanud vastavas valdkonnas uurimistöid.
Õpikeskkond: Loengud ja praktiline õpe on erinevate situatsioonide läbimängimine ja toimub ETEL koolituskeskuse õppeklassis, mis on varustatud grupi suurust arvestades vajaliku arvu laudade ja toolidega, tahvli, esitlusarvuti ja projekteerimisvahenditega. Elektroonilised õppematerjalid saadetakse osalejatele e-posti teel.
Toitlustus: Endla 16 majasisene restoran pakub mitmekesist menüüd, alates hommikueinest ja võimaldab keskusest lahkumata igapäevaselt meeldivas keskkonnas einestada. Restoran on avatud E–R 08:30–16:00.
Info parkimise kohta:
Parkimine kliendiparklas on 2
tundi tasuta. Registreerimine e-parkimise automaadis Endla Ärimaja fuajees.
Parkimine Kesklinna valveta parkimise tsoonis (T10) on tasuline E-R
7:00-19:00 ja L 8:00-15:00. Hindadega saab tutvuda siin: https://www.tallinn.ee/est/Tasuline-parkimine.
Endla Ärimajast 100 m kaugusel (Luise tn 19, sissepääs Endla tänava kaudu)
asub EuroPark tasuline parkla -
24 tundi - 3 €, mobiilne parkimine.
Loobumistingimused: Kui koolitusele registreerunul ei ole võimalik koolitusest osa võtta, tuleb sellest teavitada Koolitaja kontaktisikut e-kirja teel (koolitus@etel.ee). Koolitusest loobumise teatamisel kuni 7 päeva enne koolituse algust tagastatakse 100% õppetasust. Koolitusest loobumise teatamisel 2-6 päeva enne koolituse toimumist tagastatakse 75% õppetasust. Koolitusest loobumise teatamisel vähem kui 48 tundi enne koolituse toimumise algust või koolitusele teatamata mitteilmumisel õppetasu ei tagastata. Makstud õppetasu on võimalik üle kanda teisele koolitusele. Lisainfo: http://www.etel.ee/spetsialistile/oppekorralduse-alused.
Lisainfo: koolitus@etel.ee või telefonil +372 5647 6055
* koolitaja jätab endale
õiguse teha kavas muudatusi
ETEL koolituskeskuse õppekorralduse alustega ja andmekaitsetingimustega saab tutvuda SIIN.