Suhtlemine keerulistes olukordades
koolitus
2019.11.18 10:00
Tallinn, Endla 16
Registreeri

Täienduskoolitus Suhtlemine keerulistes olukordades on suunatud turvavaldkonnas töötavatele ja valve- ning kaitseülesannete täitmisega seotud turvaettevõtete ja/või sisevalveteenistuste töötajatele, kes soovivad arendada oma enesejuhtimise oskusi rasketes suhtlemissituatsioonides. Koolitus koosneb teoreetilisest ja praktilisest osast, kus lahendatakse kaasuseid, mis kirjeldavad turvatöötajate ja turvatehnikute tööelus tekkivaid probleemseid suhtlusolukordi. Koolituse läbimise tulemusena tunneb osaleja ennast paremini ja oskab teisi isikuid paremini mõista ning valida isiksuse tüübile vastava käitumise. Lisaks oskab osaleja tunda kultuuride erinevusi ja oskab suhelda eri kultuuritaustaga klientidega.


Koolituse kohta saadud tagasiside:

"Arvan et kõik inimesed peaks selle koolituse läbi tegema, et maailmapildist ja inimeste käitumisest selgemat pilti saada. Omaltpoolt soovitan kindlasti seda koolitust edasi." (Viking Security AS turvajuht)

Vabad kohad: 15 (15)
Minimaalne osalejate arv: 5

 

Toimumise kuupäevad: 18. – 19. november 2019

Registreerimise lõpp: 11. november 2019

Koolituse asukoht: Endla 16, Tallinn

 

Koolituse hind:

Üks osaleja: 160 €

ETEL liige: 100 €

Hinnad ei sisalda käibemaksu.

 

Õppe maht:  16 akadeemilist tundi
Õppeplaan:  lisatakse 1 nädal enne koolituse algust

 

Õppe eesmärk ja õpiväljundid:  Turvavaldkonna töös inimestega suhtlemiseks vajalike oskuste omandamine. Koolituse läbinud viib läbi raskeid vestlusi, edastab oma sõnumid professionaalselt, selgelt, mõistetavalt ning säilitab sisemise emotsionaalse tasakaalu. Lisaks oskab osaleja tunda kultuuride erinevusi ja oskab suhelda eri kultuuritaustaga klientidega.

 

Sihtgrupp: Turvavaldkonnas töötavad ja valve- ning kaitseülesannete täitmisega seotud turvaettevõtete ja/või sisevalveteenistuste töötajad, nt turvatöötajad, vahetuse ja objekti vanemad, turvajuhid, turvasüsteemide tehnikud.

 

Õppe sisu ja läbitavad teemad: 

  • Enesekindlus suhtlemiseks teise inimesega
    • Millises rollis me oleme? Mis eesmärgil suhtlemiskontakt toimub? Millised on meie volitused ja õigused mingis rollis suhelda?
  • Enesejuhtimine
    • Kuidas võtta omaenese emotsioonid konfliktsituatsioonis kiiresti kontrolli alla? Mida teha, et ise igas olukorras rahulikuks jääda? Millised on minu võimalused oma seisundi või meeleolu juhtimisel? Kuidas enesejuhtimise võtete valdamine aitab meil edukam olla kliendisuhetes või eraelus? Millal ja kuidas neid oskusi harjutada saab?
  • Enesekehtestamine ja kehtestava käitumise tehnikad
    • Mille põhjal tajuda teist inimest? Mis mängib rolli esmamulje loomisel? Mida teha, kui inimesed minuga ei nõustu? Agressiivsusele omapoolse agressiivusega vastamine – mis siis juhtub ja miks see ei ole hea võte? Kuidas maandada nii enda kui teise poole emotsioone pingelises situatsioonis? Kehtestav sõnum – millest see koosneb ja kuidas seda õigesti teha? Kuidas maandada vestluspartneri pinget või agressiivsust? Kuidas öelda keerulisi või negatiivseid sõnumeid kolleegile? Kuidas avada kinnist vestluskaaslast? Kuidas saada teisi inimesi endaga kaasa?
  • Oskuslik kuulamine ja suhtlemisvigade vältimine
    • Mis on aktiivne kuulamine ja kuidas see aitab suhtlemisprobleeme lahendada? Kuidas anda negatiivset tagasisidet teisele nii, et see ei solvuks? Kuidas anda positiivset tagasisidet nii, et see ei mõjuks lameda või ülepingutatuna? Kuidas saavutada usaldust? Kuulamis- ja peegeldamistehnikad – milleks neid vaja on ja kuidas need päriselus töötavad? Milline on kõige olulisem oskus konfliktide lahendamisel ning inimeste kaasamisel ja endaga ühele nõule saamisel?
  • Suhtlemine eri kultuuritaustaga klientidega.

 

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Kursuse lõpetamisel väljastatakse tõend õppeväljundite saavutamise kohta.


Koolitaja:

Kaia Laansoo on lõpetanud Concordia Rahvusvahelise Ülikooli bakalaureuseõppe õigusteaduskonna ja hiljem siirdunud Tartu Ülikooli magistriõppesse anglistika erialale. Terve elu on Kaia töötanud andragoogina, õpetajana ja juristina. Ta omab Vanemõpetaja, tase 7 kutsekvalifikatsiooni ja aastate jooksul on tunnustatud mitmel korral aasta õpetajana nii erinevate koolide kui ka maavalitsuste poolt.

Koolitaja on aastate jooksul viinud läbi koolitusi nii Eestis kui ka välismaal - Türgis, Marokos, Küprosel ja Itaalias. Kaia peamiseks koostööpartneriks on aastate jooksul kujunenud Tallinna Teeninduskool, University of Cambridge, Avatud Ühiskond MTÜ, Tallinna- ja Tartu Vangla jpt. Ta on  õpetanud suhtlemispsühholoogiat mitu aastat erinevates gümnaasiumites, psühholoogiaalaste koolituste kektor, juhendanud vastavas valdkonnas uurimistöid.


Õpikeskkond: Auditoorne töö (loengud) ja praktiline õpe (erinevate probleemsete teenindussituatsioonide läbimängimine) toimuvad ETEL koolituskeskuse õppeklassis, mis on varustatud grupi suurust arvestades vajaliku arvu laudade ja toolidega, tahvli, esitlusarvuti ja projekteerimisvahenditega. Loengumaterjalid saadetakse osalejatele e-posti teel peale koolituse lõppemist.

 

Toitlustus: Endla 16 majasisene restoran pakub mitmekesist menüüd, alates hommikueinest ja võimaldab keskusest lahkumata igapäevaselt meeldivas keskkonnas einestada. Restoran on avatud E–R 08:30–16:00.

 

Loobumistingimused: Kui koolitusele registreerunul ei ole võimalik koolitusest osa võtta, tuleb sellest teavitada Koolitaja kontaktisikut e-kirja teel (koolitus@etel.ee). Koolitusest loobumise teatamisel kuni 7 päeva enne koolituse algust tagastatakse 100% õppetasust. Koolitusest loobumise teatamisel 2-6 päeva enne koolituse toimumist tagastatakse 75% õppetasust. Koolitusest loobumise teatamisel vähem kui 48 tundi enne koolituse toimumise algust või koolitusele teatamata mitteilmumisel õppetasu ei tagastata. Makstud õppetasu on võimalik üle kanda teisele koolitusele. Lisainfo: http://www.etel.ee/spetsialistile/oppekorralduse-alused.

 

Lisainfo: koolitus@etel.ee või telefonil +372 5647 6055

.

* koolitaja jätab endale õiguse teha kavas muudatusi



Info parkimise kohta

Parkimine kliendiparklas on 2 tundi tasuta. Registreerimine e-parkimise automaadis Endla Ärimaja fuajees.
Parkimine Kesklinna valveta parkimise tsoonis (T10) on tasuline E-R 7:00-19:00 ja L 8:00-15:00. Hindadega saab tutvuda siin: https://www.tallinn.ee/est/Tasuline-parkimine.
Endla Ärimajast 100 m kaugusel (Luise tn 19, sissepääs Endla tänava kaudu) asub EuroPark tasuline parkla - 24 tundi - 3 €, mobiilne parkimine.